Robban

Sjukligt dålig uppdatering på bloggen just nu igen. Har dock bra anledningar - har haft galet mycket att göra. Stått på Team Sportia mässa för Speedmintonen, varit tränare från 13-03 tre dagar den här veckan, myst med min kära flickvän och skrivit en del för Magsinet.

Dessutom förlorade Fedlord finalen, vilket dock var helt okej med tanke på att JMDP spelade ruskigt bra och var väl värd segern.

Har dessutom tagit tag i den sista av grejerna som Cassel bad mig ta tag i för några månader sen (körkort, stadigt jobb och flicka att älska livet ut) - körkortet! Har bokat 30 jävla lektioner nu, så nu ska det banne mig gå :D

Hur som helst - min intervjuserie på www.tennisgoteborg.se går vidare, och ikväll lades intervjun med Robban upp för allmänhetens beskådan.

Kommentarer
Postat av: Cassel

Är så himal härligt att du fortfarande kommer ihåg den! Nu gäller det bara att leverera med julia=)

2009-10-02 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0