Lösning

Min comeback har gått sådär hittills. Blev förlust i min singel i Karlstad idag 06,57. Hade två setbollar i andra set men lyckades inte knyta ihop den berömda säcken. I dubbeln sedan inkasserades ytterligare en förlust då jag och Martin Stigh förlorade 46,63,7-10.

Totalt förlorade vi seriematchen 0-4.



Min flickvän har den här veckan jobbat med ett skolarbete om konflikten i Israel. Idag blev hon klar och sa följande:
- Alltså, jag har skrivit jättemycket, och det känns som jag kan så mycket om den här konflikten att jag hade kunnat lösa den nu.

Snacka om att känna att man läst på. Och snacka om att jag hade blivit stolt om hon löst den, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0