Fedjunior

Jag och Nordmar pratar om Federer och hans kommande barn:

Jag: Är det förövrigt känt vad Rogers son kommer att heta?
Nordmar: Är det officiellt att det blir en son?
Jag: Näe...när jag tänker efter är det nog inte det...
Nordmar: Det vore ju historiens flopp om det blev en tjej:P
Jag: Hahaha, ja, det vore det!
Nordmar: Men tänk dig Fedjunior - som kille då. Spelar exakt som Roger, ser likadan ut, fast yngre och så sitter den riktiga Fed på läktaren! Det vore något! Fedjunior kommer bli den största någonsin - efter sin far då.

För övrigt - vad tror ni Roger kommer döpa sin framtida son till? (Om det nu blir en son)

1: Roland. X: Robin. 2: Rafael

Kommentarer
Postat av: Jacob

X

2009-05-20 @ 14:55:30
Postat av: zee

vrf robin?



jag tror på pete!

2009-05-20 @ 20:17:49
Postat av: Anonym

Jag tror på Marcus.

Marcus Aurelius, Marcus Antonius, Marcus Filipek, Marcus Allbäck, Marcus Birro...

Alla stora män heter Marcus.

2009-05-21 @ 00:27:48
Postat av: Jocke

Pete är en kvalificerad gissning, men Joakim är det sjävklara valet.

2009-06-11 @ 22:43:10
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0