Basta

Basta - det fjärde skönaste som finns efter att: skita (när man är riktigt skitnödig), en orgasm och att slå en dödande backhand down the line.

Dock - när jag bastar gör jag det inte enbart för sakens skull, utan det måste vara lite tävling över det. Jag brukar ha som mål att sitta 2x15 minuter, med en kort dusch däremellan. Vattenflaskan (i brist på Mountain Dew i kylskåket) tas in i bastun efter första halvleken, MEN den får inte börja användas förrän det är maximalt 7 minuter kvar av hela "matchen".

OM jag klarar av att sitta hela tiden har jag gjort mig förtjänt av en Pepsi framför Söndagspartyt  på kvällen. Om jag misslyckas får jag nöja mig med en Coca-Cola.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fel ordning på drickat där!!

2009-05-10 @ 19:30:42
Postat av: chantalle

hahahaha, vilken strategi!!

2009-05-10 @ 19:38:39
URL: http://thechantalle.blogspot.com
Postat av: Micke

Du e såååååå sjuk

2009-05-11 @ 12:52:47
Postat av: Nordmar

en dödande Backhand down the line! mitt största och enda vapen!:D ( bortsett från min obeskrivliga skönhet! )

2009-05-12 @ 21:51:23
URL: http://www.hotmale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0