Ambitiöst av mig

Andra natten i rad jag suttit uppe till närmare 00.00 och skrivit.
Jag har blivit sjukt ambitiös har jag kommit på - dels fick jag en ny uppgift av Tennismagasinet i måndags som skulle vara klar "i början av nästa vecka". Den gjorde jag klar idag och skickade in. Helt klart värt en klapp på axeln. Sedan fick jag idag lite mer att göra till boken jag skriver - det tog jag tag i redan ikväll. Jag är inte klar med det, men på god väg. Med andra ord - jag har slutat skjuta upp saker. Måste vara en positiv utveckling av mig.

Men på tal om Speedminton - jag gjorde comback idag efter långvarig frånvaro. Det gick sådär. 0-8 i set är sådår. Har små förhoppningar om att bli uttagen till landslagstruppen som ska möta Tyskland i Nordstan 13 juni, men då får jag nog ta och steppa upp lite. Mitt mål med min Speedminton karriär är att få en cool landslagsjacka med mitt namn på, Speedminton-loggan och Sverige på ryggen. När man fått det är man odödlig. Fram tills dess kommer jag fortsätta kriga.

Nu - sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0