Vem är det?



De här ögonen har stirrat på mig i snart tre timmar på tåget, och det driver mig till vansinne att jag inte vet vem damen på bilden är! Okej om det varit en ung, snygg, sexig tjej som med passionerade ögon och en erotisk blick sa "kom och ta mig", då hade jag nog kunnat resa mig upp och gått fram och tagit reda på vem hon var. Men nu är det istället en äldre tant med grått hår som, enligt framsidan av tidningen, varit omslagsflicka i 50 år. Det gör att jag fortfarande sitter kvar på min plats och inte finner kraft att resa mig.
 
Tankarna vill dock inte försvinna - vem är denna mystiska kvinna med de stirrande ögonen?

Kommentarer
Postat av: Micke

De e Monica Nielsen, mamma till Petra Nielsen.

2009-03-10 @ 09:21:49
Postat av: Linus Eriksson

Nice, då vet jag det;)

2009-03-10 @ 12:20:40
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0