Text från Bäst I Stan

I helgen var jag som bekant på Gothia för att skriva en text om finaldagen där. Den texten finns nu att läsa via följande länk:

http://www.tennisgoteborg.se/

Kolla under "Aktuell Information" så ser ni att det står "Text finaldagen av Linus Eriksson". Där klickar ni så kommer texten upp. Gjorde ett riktigt stort misstag i texten som jag kom på när jag skickat in den - riktigt oproffsigt gjort, men det är bara de riktigt uppmärksamma och insatta som märker det tror jag, så det är väl inte hela världen, men det stör mig som bara den. Men men, lärde mig en läxa så kommer förhoppningsvis aldrig göra om samma sak igen.

Dessutom korrekturläste jag den inte...bör kanske börja med det...

Spelade för övrigt innebandy i förmiddags igen - Ullevis tränarkår mot övriga Göteborgs tränarkår. Vi förlorade för andra gången i rad med 9-11. Tungt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har sveriges hårdaste slagskott

2009-03-31 @ 21:31:06
Postat av: Linus Eriksson

Visst har jag.

2009-04-01 @ 10:12:01
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0