Simon fixar

Fick ett mail från min vän [email protected] som för tillfället befinner sig i Kanada. Han hade snackat med en annan gemensam vän till oss två, Simon, som i sin tur befinner sig någonstans...runt Australien. Henrik verkar ha höga tankar om oss tre. Så här skrev han i mailet till mig:

Simon har löst det åt oss. Han hänger rätt mycket med 3 tjejer från göteborgsområdet. De är dessa vi ska dra med till dalarna. Jag har inte pratat med honom men han har inget val. Jag tror till och med de ser rätt bra ut, men jag måste göra djupare efterforskningar.

Kanske bara är jag, men jag tycker den sista meningen är så jäkla underbar, "Jag tror till och med de ser rätt bra ut, men måste göra djupare efterforskningar." Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0