Poliser, poliser, poliser

Har aldrig varit med om så här mycket poliser i hela mitt liv! Helt galet. Man måste typ visa sin badge bara för att få andas inne i lokalen.

Hur som helst - har sett båda lagen träna nu. ToJo ser stadig ut, Vinci ser anorektisk ut. Galet smal, men forehanden sitter där. Tippar dock 4-1 till Israel. Berta lär få spela den betydelselösa femte matchen.

Pressrummet - stort och rymligt. Minus för att man får ha kabel då inte trådlöst finns. Plus för att presskonferenserna kommer hållas i samma rum som vi sitter. Fikan ännu inte utforskat. Det står i tur på schemat. Har dock sett klent ut när man gått förbi hittills, så har inga stora förhoppningar. Men är det något jag lärt mig är det att hoppet är det sista som överger en, så jag håller fortfarande tummarna för att kanelbullarna kommer dyka upp så småningom.

 

 


Kommentarer
Postat av: Gurun

Berta kan omöjligt spela en betydelselös match. Ingen annan än de fyra spelare som nominerats till laget får spela, även inkluderat betydelselösa matcher.

2009-03-07 @ 07:34:34
Postat av: Linus Eriksson

Det stämmer, men är fighten redan avgjord så brukar de ordinerie spelarna få bytas ut.

2009-03-07 @ 09:13:34
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0