Kul...

Speedminton planerad till 12.00 idag. Får ett sms av Joel fyra minuter innan jag ska sätta mig på cykeln och rulla iväg, och följande konversation följer:

Joel: Bli inte nervös nu men Hjalmarsson är med idag! (bästa spelaren i världen typ, bloggens notering)
Jag: Va? Va fan, jag är trött i benen, har inte fått tillräckligt med sömn och ostabil frukost. Plus en finne över övre läppen. Inte min dag, inte min dag...
Joel: Haha, ska träffa finnen med en stenhård forehand!

Ingen plats för sympati här inte.. Aja, är det krig så är det - bara att steppa upp och leverera med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linus du måste vara beredd på att prestera no mather what! både när de gäller träning och tjejer. de handlar om att gå in, fokusera och nå sitt mål. Du har något mål med träningen, du har något mål med någon tjej, du fixar de även om du är lite sliten, ätit dåligt. ;)

2009-03-19 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0