Kräftgång

Min kräftgång när det gäller sovandet fortsätter. Idag stod alarmet på 10.10, men icke sa Nicke. Jag vaknade 06.00 och låg vaken i en timma. Sedan somnade jag om, men vaknade strax innan 09.00 igen. Har varit så här i flera veckor nu. Det är inte ovanligt att jag vaknar 05.00 och inte kan somna om alls igen. Sjukt irriterande!

Man är hur trött som helst, men så fort man vaknar börjar man fundera på ditten, sedan på datten varpå jag återigen börjar tänka lite på ditten och efter det är det en omöjlighet att somna om igen.

En dag nu under veckan som var så vaknade jag runt 04.00.  Jag började tänka som vanligt och kom på att jag i ett mail skickat fel sak, så jag slog på datorn och tänkte rätta till mitt misstag. Av ren rutin loggar jag in på msn, och vem skriver inte direkt till mig om inte Mr. Filipek! Man förväntar sig inte direkt en konversation den tiden på dygnet, men galet roligt när det sker:D

Kommentarer
Postat av: alex

haha stackare du börjar bli som robban ju :P

2009-03-07 @ 10:47:21
Postat av: alex

stackare, du börjar bli som robban ju :P

2009-03-07 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0