Frågor (redigerad)

Klockan är 03.45 och klockan har precis ringt. Vad får mig att gå upp den här tiden? Jo, antingen en flickvän som är uttråkad, eller som i det här fallet, att Roger ska upp på scenen och spela match!

Min fråga - hur är det möjligt att se så stilig och elegant ut som Roger gör?



På tal om något helt annat - nu har jag haft den här bloggen ett  tag och tänkte passa på att nämna att om ni läsare har några frågor till mig så är det bara att droppa dem i kommentarsfälten under inläggen, så ska jag försöka besvara dem så bra och ärligt det bara går. Det kan vara frågor om allt mellan himmel och jord - ska försöka svara så bra jag bara kan.

Vill ni ge lite feedback angående bloggen, både bra och positiv kritik eller förslag på förbättringar så kan ni göra det också i kommentarsfälten, alternativt använda [email protected].

Min vän Elin Dahlander har promotat min blogg på ett alldeles ypperligt sätt, och därmed tycker jag hennes blogg förtjänar en alldeles egen länk i det här inlägget! Ta en titt på hennes blogg via länken här nedan:

Elin Dahlanders blogg


Kommentarer
Postat av: Jacob

Stiligst i världen! En fråga ska jag snart droppa

2009-03-20 @ 07:28:54
Postat av: Jocke

Varför hoppade du av gymnasiet? Har du körkort? Var jobbar du? Har du slutat satsa på din egna tennis? Varför la ni ner DTL?

2009-03-20 @ 08:06:42
Postat av: klacken

Linus: Vad säger dina föräldrar om att du slutat skolan och så?

2009-03-20 @ 09:49:13
Postat av: Anonym

Du är sån J*vla tönt, looser....

2009-03-20 @ 12:02:12
Postat av: Elin

den som anonymt kommenterat linus som tönt och loser kan växa upp från dagisbeteendet och stå för vad han/hon skriver. barnsligt att kommentera anonymt.

2009-03-20 @ 13:32:24
URL: http://elindahlander.blogspot.com
Postat av: Marina

Bara för att du har en blogg du vill promote:a och kommenterar som en skyddande dagismamma.

2009-03-20 @ 20:08:48
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2009-03-20 @ 22:20:23
Postat av: Chantalle

vad ska du göra i sommar? ;P

2009-03-20 @ 22:25:12
URL: http://thechantalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0