Forever Young

Kolla på dessa små barn.



Så oskyldiga. "Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små." De har ingen aning om vad som väntar dem senare i livet. Hård skolgång, slit på jobbet, brustna hjärtan. Ingenting oroar dem för ögonblicket, för de har ingen aning.

Gud vad jag önskar att jag kunde dra tillbaka tiden. Några veckor, några månader, några år. Frågan är om jag då suttit här och deppat och skrivit ett blogginlägg om att allt var så mycket bättre förr...? I och för sig hade jag väl ändå troligtvis gjort det, men skit samma, jag fick ihop ett inlägg av det här iaf.

Kommentarer
Postat av: Micke

Du och positivitet går hand i hand

2009-03-11 @ 11:20:33
Postat av: Linus Eriksson

If anything can go wrong, it will.

2009-03-11 @ 19:49:13
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0