Bli gay

Funderade lite nu under veckan. I princip samtliga killar jag pratat med har sagt att tjejer i mångt och mycket är helt oförståeliga. Tidigare har jag ställt mig skeptisk till detta, men har nu börjat förstå vad killarna menat. Som en tränare sa: "Det är inte lätt för dem - två hjärnceller och det är inbördeskrig emellan dessa".

Hur som helst - det borde vara så mycket enklare för bögar. De måste förstå sin partner så mycket bättre än vad en man/kvinna förstår varandra! Missförstånden och meningsskiljaktigheterna bör vara färre. Så mycket enklare att vara gay med andra ord. Precis som Magnus Uggla sjöng: "Det är världens grej, att bli gay". Varför är man inte det?

Delgav mina tankar för kollegan Hanky under veckan, och han höll med mig. Dock inte fullt ut.

Hanky: Men tjejer har ju trots allt vissa fördelar.
Jag: Hm...vilka då?
Hanky: Eh...de...de...eh...de har ingen kuk...?
Jag: Jo, det är väl korrekt. En god poäng - jag köper den rakt av. Men du menar att om tjejerna också haft snabel så hade de inte haft några fördelar alls? Då hade de varit totalt oanvändbara?
Hanky: Hm...ja, jag antar att jag menar det...tror jag.

Antingen får Hanky jobba på att förbättra sin kvinnosyn, eller så har han helt enkelt jävligt rätt i det han säger, och det är vi andra som måste komma till insikt med att det faktiskt vore så mycket bättre ifall man lärde sig uppskatta platta bröst istället för utstickande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tänker alldeles för mkt xD

2009-03-27 @ 10:21:00
Postat av: Anonym

Men bli gay nu förfan. Du har börjat bära kläderna, du är redan renrakad och du behöver inte ens arbeta på kroppen mycket mer för att platsa i bögeliten.



Skaffa ett par designersolglasögon bara, så ska du se att du håvar in mängder av villiga som är både kuksugare och kukägare.

2009-03-27 @ 15:40:25
Postat av: Kak

Indeed, tjejer är oförståerliga . Faktisk . Men att bli bög vore väl att ta i ;o Eller så tar du helt enkelt Jolle, han är redan bög :D

2009-03-30 @ 19:38:53
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0