På hotell

Jag och Per ligger nu på hotellet i Danmark och laddar inför morgondagen. När vi anlände åkte vi ut till morgondagens spelplats - det funkar men inte så mycket mer.

Nedan lite bilder från dagen. Fler kommer senare, men internetet här är sjuuuukt segt!


Bild från färjan. För er som undrar är det ingen cola jag håller i handen, det är...eh...mjölk. Röd mjölk.


Linus "Pistol-Pete" Eriksson


Per "Trying-to-look-a-like-"Linus-Pistol-Pete-Eriksson" Hjalmarsson


Svenska vikingar - nu kör vi!



Sveriges 18-lag med Berta, Brydolf och Lindell känns för övrigt som det bästa i Europa. Vi hoppas på guld nu!

Har bestämt mig vad jag ske ge min älskling nu - är rätt nöjd faktiskt. Hoppas hon kommer tycka likadant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0