Invigd

Idag vigdes Johan Gabrielsson in i Speedmintonens värld. Gabriel visade snabbt prov på slagfärdighet som härstammar från tennisen. Ge det några gånger till så har vi nog en till riktigt duktig Speedmintonspelare i Sverige.

Annars inget speciellt idag. Stressigt på jobbet när en portugis oanmält anlände med 200 lösa kartonger kläder från nowhere. Lunchen fick skjutas fram till middag typ.

Under tiden jag skrivit det här inlägget så har Fisken just droppat dagens sanning i en msn-konversation. Hans flickvän är bortrest och han saknar henne sjukt mycket. Man kan säga att jag och han är i samma situation just nu. Bådas ögonstenar är bortresta.

Fisken: längtar som fan tills fredag.. när jag känner vibrationerna i fickan av mobilen som ringer.. tar upp mobilen och ser att det står hennes namn på displayen..

Väl sagt där Fisken. Känner igen mig rätt rejält i det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0