Tristesslotter

Varje vecka köper jag två trisslotter. Jag är fullt medveten om att det är galet ovärde i det, men jag gör det ändå. Det vore inte helt fel att bli rik, och jag har sedan en ganska lång tid tillbaka insett att jag inte kommer bli det på vanlig väg, så detta är, som Rocky sagt, enda vägen ut ur tristessen.

Om jag hittills vunnit något stort? Nix, som mest 75kr. Och det köpte jag Non Stop för.

På baksidan av lotterna står det att det finns fem lotter med en genomsnittlig vinst på 2500000 och fem lotter med vinst på 1000000. Inte så goda chanser att vinna, men samtidigt var ju mina chanser att få pussa Julia igen för en vecka sen ca en på biljonen, så varför inte liksom?


Kommentarer
Postat av: Simon

Dags att steppa upp mannen! 4 månader har du på dig, sen finns det inga men.. Take care

2009-02-19 @ 08:52:40
URL: http://sebastianadielsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0