The End

Igår berättade hon att hon valt sitt ex. På frågan om det nu  var kört för mig svarade hon "Ja". Och det betyder att det är dax att släppa taget.

Det här kapitlet avslutas nu med en vers från en E-Type låt (Princess of Egypt) som jag tycker är rätt passande:

You don't know what you're missing
What it is you leave behind
My good intentions for you makes me one of a kind
You'll get by in your fortress
you will hide behind that wall
But one day you will find out you almost had it all


The End

Den här dagen är för övrigt rätt så fullspäckad.

Har precis varit i Pixbo och fixat några grejer för en liten text jag ska skriva. Nu ska jag ut och löpa en sväng, sedan ner till hallen och vara tränare 15-19, och efter det ska jag kanske in till stan och äta middag med en god vän. Känns som det blir en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

den där tjejen alltså....

2009-02-25 @ 18:53:55
Postat av: Anonym

Du kommer över det! :)

2009-02-25 @ 19:26:40
Postat av: Anonym

Jag kan fixa en dolla om du e sugen?;)

2009-02-25 @ 21:04:28
Postat av: gurun

Bra att du håller dig sysselsatt. Det är det bästa sättet att glömma tjejen! Ge dig sjutton på att inte ha någon dötid och bara kör på! Kom igen Linus!

2009-02-26 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0