I'm lovin it

"Vilken är din favoritmat?" måste vara en av de vanligaste frågorna man svarar på i olika formulär etc. Vad är då min favoritmat? Pizza? Tacos? Lasagne? Nej, min favoritmat är...McDonald's Cheesburgare plus en Flurry!

Finns det något godare än en Cheesburgare tillsammans med en McFlurry Smarties? Så fort jag går förbi en McDonald's, var det än är någonstans, så tar jag mig alltid tid att gå in och trycka en Cheese och en Flurry. I'm lovin it!



Ps: Viktigt att poängtera - för att få ut godaste smaken av burgaren och flurryn så ska man inte äta dem en och en! Man ska ta en tugga på burgaren och sen en sked med glass. Varannan så att säga.


Kommentarer
Postat av: Hanna hö

usch! lät inte gott!

2009-02-23 @ 03:21:05
Postat av: Anonym

jag veet den e sönder goo!! Men utan flurry. Blir en paj på det istället. Olika dryck för olika humör.

2009-02-23 @ 19:17:45
URL: http://myspace.com/jefmusick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0