First day of my life

Jahopp, precis vaknat och min första hela dag som bloggare ligger framför mig. Vad förväntas man göra? Ta en bild på sin frukost och langa upp? Nja, riktigt så långt ska vi nog inte gå. Jag ska hur som helst ner till gymmet om en stund för pumpa lite biceps/bröst med anledning av att jag någon timme senare ska träna tennis med tjejen jag träffa igår. Min nuna tar ju inte hem några stora pokaler, så då får man ju spela ut dem korten man iaf inbillar sig att man har.

Sedan jobbar jag som tränare en timme idag mellan 16-17. Ni tänker - satan vilken ambitiös 20-åring som jobbar en hel timme en helt vanlig måndag. Jag svarar - jag vet!

Har inte den blekaste hur man får in youtube-filmer i bloggen så att säga, så jag nöjer mig med att länka två klipp med världens bästa låt. Elton John - större legend får man leta länge efter...eller rättare sagt, man får leta tills man finner Jackson... :)

Numro 1
Numro 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0