Dåligt avsnitt av Glamour

Sådär, dagen börjar lida mot sitt slut. Först lite tennis själv och sedan en timme tränare. Simpelt och icke så ansträngande.

Hur det går annars då? Nja...som en kille sa: "Orkar inte höra mer, det hela är som ett dåligt avsnitt av Glamour." Inte för att jag sett Glamour, men det låter som det kan stämma. 

Kommer nog satsa på att skriva ganska så korta inlägg tror jag. Varför? Dels för att jag sällan har någon lång story att berätta, och dels eftersom jag av egen erfarenhet vet att man inte pallar läsa allt för långa texter. That's why.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man orkar läsa om det är intressant!

2009-02-16 @ 21:29:55
Postat av: Elin "hotellnatten" Karlsson

Haha.. Glamour är bra!!!

2009-02-26 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0