Kallingar vs. Trosor

Ja, eftersom det är min blogg så har jag ju inte kunnat undgå att missa Julias inlägg om mina Donnay-kallingar. Vill bara poängtera att det inte är ifall jag skulle bli tjockare jag har lagt undan dem, utan ifall min polare skulle växa till sig. Så egentligen borde hon ju bara hoppas att jag en dag kommer passa i dem...

Nåväl, ifall Julia nu ska få bestämma vilka kallingar jag INTE SKA ha på mig, visst är det inte mer än rätt att jag då får vara med i valet av vilka panties hon SKA ha på sig?! Ni som är tennisintresserade vet nog vart jag vill komma nu...

För en vecka sen så lanserade den kult-förklarade tennisbloggen Gul Instinkt förslag på kläder ur en kommande klädkollektion med deras logga. Vore det nästan inte pojkväns-fel att inte ge Julia ett par av dessa i 18-årspresent?



Vem skulle inte vilja se sin flickvän i ett par såna här? Med den gudsförklarade Gul Instinkt loggan där fram. Med dessa på hos Julia så skulle nog Donnayen sitta som handen i handsken rätt så snart...

Kommentarer
Postat av: Jocke

!!!!

2009-08-06 @ 23:59:13
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0