Jävla skit

Gårdagen - en katastrof! Swedish Speedminton Open gick av stapeln i Åkered. Mitt mål - solklart slutsegern.

Inledde med att förlora en gruppspelsmatch mot en dansk trots matchboll, men vann mina resterande tre matcher så lyckades på något vänster ändå vinna gruppen. Fick sedan direkt i slutspelet möta samma dansk igen och förlorade ännu en gång. Så jävla boring. Kan ha varit min sista Speedmintonturnering ever.

Joel vann hela skiten, slog Per i finalen. Grattis till dig.

Min gummsa var med och lirade hon också. Hon spelade jättebra men förlorade tyvärr sina matcher, trots tre matchbollar i en av dem. Synd, då seger i den matchen hade innebärt avancemang från gruppen.

Även Gabrielsson, [email protected] och JJ var med och spelade. Kul med så stor uppslutning från vänskapskretsen!

Dränkte mina sorger på kvällen med en Mountain Dew


Idag - jag jobbar med en Tennismagasintext som ska vara klar...idag. Och gumman målar och fixar i köket. Hemmadag med andra ord hittills. Gött det med. Gött är också Ben&Jerry Half Baked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0