Snacka om höga förväntningar

Bloggare till höger och vänster har hyllat den, kompisar dyrkar den, man har läst spaltmeter om den. Vad pratar jag om? Senaste storfilmen som gått upp på bion? Sommarens radioplåga? Nya mobiltelefonen från Sony Ericsson? Nej, Ben&Jerrys glass!

Jag själv har aldrig smakat den, men nu står den på bordet framför mig. Tror ni jag har lite höga förväntningar eller?! Är den inte god blir jag helt katastrofalt besviken efter alla lovord folk har öst om den. Nu gäller det för B&J att leverera, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: chantalle

MEN FINALLY LINUS! Var hittade du den? Du skulle ha tagit den med dinosaurier eller fiskar ist. mycket bättre om man är nybörjade med Ben&Jerrys ;)

2009-04-26 @ 19:51:50
URL: http://thechantalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0