Kaliforniens Guld

Promenerade fram längs en solig Aveny igår. Kände verkligen hur våren är här och tillika sommaren på väg. Skjortsen har åkt fram för herrarna och flickorna visar mer hud än på flera månader. Underbart! Det är så här det ska vara!


Så där gick jag alltså på Avenyn och höll min älskade i handen. Förutom lite stopp på vägen för att pussas så bar färden av ner till hamnen där vi i solens sken avnjöt en härlig lunch med glass till efterätt. Koncentrationen var dock inte på födan - vi hade svårt att ta blickarna ifrån varandra. Ögonkontakten var intensiv, precis så som den skall vara.


Eftermiddagen spenderades strosande fram bland Göteborgs affärer. Några inköp blev det inte, däremot en hel del prövande med efterföljande skratt då plaggen var mindre än beräknat.


När kvällen kom mötte vi upp några vänner. Grillning på stranden stod på schemat. Då jag själv knappast kan kallas grillmästare så blev det den andra pojkvännen som fick sköta burgarna. Själv la jag min energi på att värma flickan min. Lagom till den orange-röda solen gick ner bortom horisonten åkte guran fram och Trubaduren var ett givet nummer när allsången drog igång.


Klockan närmade sig 22.30 och våra vänner valde att cykla hem. Själva stannade vi kvar. Jag, hon och vattnet som sakta spolade upp mot stranden.


När inte ens våra kroppar kunde värma varandra valde även vi att bege oss hemåt. Jag hem till mitt, och hon i följe. Lite väl kylda styrde vi stegen raka vägen upp till rummet när vi kommit innanför ytterdörren. Mysigt värre när vi krö... Nej, va fan, jag har ju ingen flickvän kom jag på! Nackdelen med att drömma om saker istället för att uppleva dem in real life är att man ofta vaknar när de bästa parterna återstår. Jävla otur.


Kommentarer
Postat av: Hultqvist

Hahahahahahahahaha! Så sjukt roligt inlägg asså haha

2009-04-21 @ 11:00:34
Postat av: Jolle

jajjamen

2009-04-21 @ 13:19:41
URL: http://www.hotmale.com
Postat av: Joseph

Haha, kung!

Jag var på väg att följa i Jolle o Dilfs fotspår och avbryta kontakten med dig men icke det!

Som sagt kung!

2009-04-21 @ 14:01:13
Postat av: Anonym

Du är en sjuk människa.

2009-04-21 @ 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0