Hemma igen

Nu är jag/vi hemma igen. Allt gick bra och vi är nöjda med resan. Imorgon börjar dock vardagen igen - står på banan 11-18.

Kommer lägga upp lite allt möjligt de närmsta dagarna. Lite olika videoklipp, massa bilder och lite sånt, men man får börja någonstans och jag börjar med...ja, det här...

Vi var lite oroliga över maten på flyget. Ingen av oss tyckte det vore särskilt roligt att bli matförgiftade eller dylikt på vägen dit. Men lappen som låg på brickan lugnade oss.



Var köttet från Halal kund vi ju andas ut.



Chantalle sa en så sjukt rolig sak på tal om absolut ingenting över en middag;

Om du blir galet kär och gifter dig någon gång...då...då ska du köpa en Chanel väska åt din flickvän!

Så då är frågan...vem blir den lyckliga?


På onsdagen hade jag en lite tungt morgon...


...och Chantalle en tyngre kväll.



Hade precis varit inne i en butik en dag och kapat en dricka och lite choklad. När jag går ut från butiken går jag förbi två tunisiska flickor som unisont utbrister "ooh". Jag ser mitt läge och vänder mig blixtsnabbt om och frågar:
"Do you likte it?"
Flickorna svarar dessvärre "Noooo!"

Jag skyller på toffsen.


På torsdagen hade jag tröttnat på mitt resesällskap och bestämde mig för att hitta en ny flicka. Klockan närmade sig midnatt när jag på en tvärgata i ett av Sousse's slumkvarter hittar vad jag söker. Jag kliver in och frågar mannen som tar emot mig ifall det finns något att hämta på klubben jag funnit. Jag får till svar att de har det mesta av det bästa.


Svaret tillfredsställer mig och jag slår mig ner.


Mannen för in en av klubbens damer. Jag studerar henne från topp till tå. Efter lite om och men ger jag klubbens ägare en kort nickning - jag finner mig nöjd med vad han erbjudit, räcker över sedelbunten och gör mig sedan redo för en lång natts hårt arbete...


:-)

Kommentarer
Postat av: fritz cb

Sista bilden?!?!?!? hoppas du driver!

2009-04-18 @ 00:36:48
Postat av: dilf fritz

du plockar väl inte upp ngn liten prost???

2009-04-18 @ 00:40:04
Postat av: Anonym

Du inser väl vad HALAL är för något?

2009-04-18 @ 00:41:24
Postat av: Johannes Larsson

Låter som om du haft en trevlig resa! :) Själv har jag varit i dina hemtrakter, Mölndal! Jag kollade in Mölndals tennishall från utsidan, såg fin ut! :)

2009-04-18 @ 00:49:57
URL: http://sportbloggaren.wordpress.com
Postat av: Linus Eriksson

Ingen aning vad HALAL är. Vill du berätta?

2009-04-18 @ 08:23:31
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: jonas

köpte du en hora?

2009-04-18 @ 13:36:15
Postat av: Marina

"Från halal"? Levt i en håla senaste decenniet? ^^



http://susning.nu/Halal

2009-04-18 @ 17:21:11
Postat av: beatrice

haha söt CHANTALLE:D



bra att du var snäll mot henne ;)

/Bea

2009-04-18 @ 19:21:55
Postat av: Linus Eriksson

Marina, jag har nog levt...inte där du levt typ:P



Tack Bea, jag försökte vara så snäll jag kunde iaf;)

2009-04-18 @ 20:31:27
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag hörde att Chantalle var snäll hon också, men det är hon jämt :)



//Bea

2009-04-18 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0