Hanson

Hanson har i många år varit mitt favoritband. De flesta brukar tycka att Hanson är ett gay-band och vet i princip bara om en enda låt de gjort, MMMbop.

Så fel, så fel! Alla tre bröderna är idag gifta och har gjort galet många bra låtar. Utöver Mmmbop. Riktigt musikaliska bröder det här ska ni veta.

Så nu tänkte jag ta tillfället i akt att promota detta fantastiska band. Här nedan har ni tre fantastiskt bra framförda låtar. Samtliga akustiska, för jag tycker nästan Hanson är som allra bäst akustiskt.

Ps: Lyssna på texterna. Man kan, eller iaf jag kan, identifiera mig rätt bra med dem.
Ps2: Taylor, mellanbroder, han som spelar keyboard/trummar har lite av min drömfrisyr.

A Minute Without You text


I Will Come To You text


Mmmbop text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0