Dilf...

Har lovat Linus att skriva ett inlägg i denna blogg... så här kommer det!


Linus hälsar att han har det kanon i Tunisien och att han aldrig har fått smörja så mycket som han gör just nu!

Helt förståligt när man ser ut så här:


Tjejer, killen är singel! Varför är ni inte där och hugger?

Nej, skämtosido. Vad skriver man annars i bloggar... Vad man har gjort idag? Musik? Mode kanske?

Jag lirade mitt första grus pass för året idag! Det va grymt skoj.. Rönninge skräller med att öppna sin bana, och den var riktigt bra måste jag säga, inte samma kvalite som Monte Carlo kanske...men men!  

För er som undrat vad Robinson låten i reklamen heter, så kan jag avslöja att det är ett Göteborgband som heter Dead by April som gjort den och låten heter Losing You. Riktigt bra band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0