Blandat

Har hitta ett café med trådlöst internet nu. Typiskt när det bara är en dag kvar... Men aja, man ska inte vara bitter.

Först och främst - Chantall har bränt sig.



Att jag också gjort det pratar vi inte högt om...


Inte så lite bra uppfostrade kaniner... ;-)



Gillar Cola-glaset starkt...



Vi hade en liten diskussion om vad den här båten kunde tänkas kosta. Vet att bilden är dålig, men strunt samma. Jag kan inget om båtar, men gissade på 800 000kr. När Chantall trodde på 3 miljoner kr idiotförklarade jag henne. Det skulle jag inte ha gjort. Vi frågade en man som jobbade på ett café i närheten vad han trodde, och när han höftade 4 miljoner fick jag stå med brallorna nere.



När vädret var dåligt de första dagarna kände jag verkligen hur Murphy förföljde mig.



Murphys lag: Linus har otur med allt, och även när han flyr från den förföljer den honom.

Och sist, men inte minst, för den här gången - vi provade på att locka mitt hår en av dagarna. Det blev...sådär...



Jo, en viktig grej till. Denis Istomin nådde kvartsfinalen i Atens challenger förra veckan. Han slog Leandro Azzaro 63,63 och Marc Lopez  75,76 innan han förlorade mot Daniel Munoz-De La Nava 57,36. Han tappade en placering på rankingen och ligger nu prick 100 i världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man känner inte igen dig på sista bilden!!

2009-04-16 @ 18:36:38
Postat av: nattis

haha riktigt söt linus :)

2009-04-16 @ 19:35:06
URL: http://ndahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bränna tjejen har!! ;P

2009-04-19 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0