Älg

Vaknade i morse av att två älgar stod i köket. Irriterad som fan över att bli väckt i min skönhetssömn klev jag naken upp och frågade vad fan dem gjorde där. "Ingenting, men det luktade god B&J-glass" svarade den ena. Så de fick Half Bakeden och sen var de nöjda och klev ut igen, och jag gick tillbaka och somnade om.

Resten av dagen har varit slappt. Har skrivit klart två artiklar till magasinet, umgåtts med gummsan och kvällen gick åt till att msn:a.

Förstår för övrigt inte varför Vinci fick lira den betydelselösa singeln idag. Riktigt märkligt, men jag vet ju inte hur snacket gick. För övrigt kul att jag och Dilf har intervjuat både Vinci och Berta under tiden vi hade DownTheLine. Fan, var en rolig tid det där:D

Kommentarer
Postat av: Kak

Vad är det för fel på dig, jocke och hundben ? :(

2009-09-21 @ 21:33:50
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0