Hektiskt

Hektisk dag idag. Först jobb, och sen var det snabba puckar som gällde. Speedmintonträning, hem, mat, packa ner grejer för att dra till nya lägenheten som jag fick nycklarna till idag. Hittade lite saker jag skulle vilja ändra på där, vilket betyder jobb för pappa nu till veckan när jag inte är hemma :P Sedan hem igen, stränga rack och packa för Danmark imorgon. Åker mitt på dagen och kommer hem lördag natt igen. Tävlingen spelas över en dag, på lördag.

Håll tummarna, siktar på titeln!

Behöver förresten raka mig, har inte gjort det på 1.5 vecka nu. Hoppas jag vaknar med energi imorgon bitti, annars kanske dem inte släpper in mig i Danmark.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att se att saker händer Linus :)

2009-07-31 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0