Update

Riktigt varmt och skönt väder här uppe i dalahäst-land - gott!

Var det någon som såg novellfilmen "Tennis är livet" som gick på SVT igår? Den kommer det en recension av mig på i kommande Tennismagasin-numret.

Fick dessutom två nya uppdrag därifrån igår, varav ett är påbörjat.

Telias internet löste sig - jag var tvungen att vrida tillbaka klockan på datorn en månad, och sen fram igen för att det skulle funka. Katastrof, hur ska man kunna förvänta sig att jag skulle veta det? Telia sjönk därmed i mina ögon, men är fortfarande klart bäst på marknaden.

För övrigt är jag grymt tacksam över all hjälp jag får i min nya lägenhet den här veckan av min underbara flickvän och mina föräldrar. Gumman har städat i princip hela lägenheten och lagt in kläder och ställt upp grejer och gjort fint därinne, och mina föräldrar har satt upp hyllor och hjälpt mig med köksbord etc. Allt medans jag degar här uppe! Är evigt tacksam och owe you big! Och gumman kommer jag gottgöra så fort jag kommer hem...;-)



Sverige för övrigt i final i PS18 Lag-Em. Slog Spanien igår, så jävla stort!

Över-ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0