LL

Gött mos! Just bevittnat gamla idolen Lleyton Hewitt besegra Söderling 36,76,64. Stor chans att man håller på Robin där..

Annars - stått i Tennisshoppen hela dagen och sedan en löprunda på 40 min. Galet vad mkt segare man känner sig när man jobbar heltid än halvtid.

Har för övrigt kommit på att jag kommer bli mycket mer insatt i vad som händer i Sverige och världen nu när jag flyttat, för tvn står ju på hela tiden när man är hemma. Ofta man såg Aktuellt när man bodde hemma liksom...

Måste också blotta min rädsla att jag börjat få mousepad-pekfinger. Pekfingertoppen har blivit stenhård, och det bränner till bakom nageln varje gång jag använder pekfingret till nånting. 20 år och redan utsliten pekfingertopp - kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0