Det är inte sant...

Idag när jag öppnade byrålådan med Linus kalsonger och strumpor i (fråga mig inte varför jag öppnade den) så såg jag något välbekant, men jag ville inte tro mina ögon.



Så tittade jag lite närmre... Ser ni vad jag ser i det vänstra hörnet? Liknar det inte...



Vafaaaan?!?! Det är ju ett till par groteska, fula, äckliga och osexiga kallingar! Exakt likadana. Fast röda då. Ah men visst. Det gör ju saken såå mycket bättre.
Har ännu inte riktigt hämtat mig från chocken och jag ångrar djupt att jag inte klippte sönder de blåa i fredags. Åh, jag är så arg! Nu är frågan. Vilka ska ryka? Ett par kände jag att jag kunde acceptera. Men två? Inte en chans! Jag tror de röda får åka. Vilka tycker ni?
(Ser ni för övrigt att de är nästan lika stora som hela köksbordet och byrålådan. Helt galet!)

Kommentarer
Postat av: Kak

Hahahahaha ! Låt dom röda ryka, dom ser ut som något David Hasselhoff skulle bära med nöje ;o

2009-08-10 @ 18:00:16
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0