Världens bästa kille?

Har precis vaknat upp efter första natten i älsklingens lägenhet. Sov som en prinsessa och när jag vaknade hade prinsen redan smugit iväg till jobbet utan att ens ge en hejdå-puss. Ingen perfekt start på dagen med andra ord...
Fick däremot världens finaste födelsedagspresenter varav den ena innehöll en mysig helg i Köpenhamn. Eller ja, en garanti på att den blir mysig finns inte, men det tar jag för givet.

Nu tänkte jag skriva om det där jag hittade bland Linus saker förra veckan.
Nämligen den här:



Hm okej, nog för att han är bra, men så bra? Vänta, ni ska få se vad det står på andra sidan...



Haha, det här är rena skämtet.
Häftig bil - Vilken bil? Vilket KÖRKORT?!
Snygg - Jaa, okej då. Här måste jag nog ändå hålla med. Lite i alla fall ;-)
Stil - Haha, jag tänker bara på hans gröna skjorta med typ päron på. Katastrof. Men han kan ha sina ljusa stunder också. Fast nu kom jag att tänka på kallingarna och ändrade mig genast. Katastrof.

Men det är inte slut än...



Smart - HAHA. Eller hur. Skaffa ett par gymnasiebetyg och jag kan börja tänka på saken.
Musikkännare - Hanson. Westlife. Magnus Uggla. Behöver jag säga mer?
Bra tjejsmak - Här måste jag dock säga att jag håller med till 100%! Helt klart Linus starkaste sida. Utan konkurrens.

Så. Nu återstår bara en sak. Vem har han fått den ifrån? En annan tjej? Nej, inte en chans! Mamma och pappa? Mycket möjligt, men samtidigt...näe. Det återstår bara en kvar. Linus själv. Ja, men där har vi det ju! Vem kan annars ösa så många lovord över honom?!
Frågan är om vi inte ska kasta den här också... Känns som att den bara står och sprider lögner runt sig. Blir en liten funderare på det och som vanligt får ni gärna komma med er åsikt också ;-)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du är sannerligen en ond kvinna! Men du har så rätt angående Linus!;)

2009-08-10 @ 16:08:22
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett kap.

2009-08-11 @ 02:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0