Hemma och på väg

Kom hem från Dammark sent igår kväll. Vann mina fem första gruppspelsmatcher utan setförlust trots rötet spel. Svårspelat utomhus på vanligt gräs och lite vind. I kvartsfinalen tappade jag andra setet men lyckades knyta ihop säcken. I semifinalen spelade jag mycket bättre och vann 3-0 i set (bäst av fem från semi och framåt) och fick därmed möta Per i finalen. Hade perfekt taktik upplagd men förlorade tight 2-3 i set. Hade både 1-0 och 2-1. Tungt. Framförallt med tanke på att andrapriset var en kaffekokare och först 2500 danska. Och framförallt med tanke på att jag inte dricker kaffe... Tjejen blir nog dock glad över den i lägenheten sen.



Observera dock att den är De Luxe.

Galet mysiga timmar med henne igår kväll och idag. Nu sitter jag i bilen på väg till Stockholm med några kompisar. Därifrån ska vi åka vidare mot Leksand på tisdag för lite degande semester. Blir nice.

Över-ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0