Contract

Står ju som alla vet som timtränare i Mölndals Tennisklubb. Står +22h och är Gud för många junisar. Perfekt läge tänkte jag för att fixa ett fett monster-sponsringskontrakt. Så jag tog helt sonika luren i mina nävar och köttade in siffrorna upp till Nikes international office. Någon underordnad där svarade, jag bad lite halvt otrevligt om att få speak to the boss instead, och det var ju inga problem. Mr Geller var trevlig. Jag sa som det var, att jag stod i Mölndal som ligger utmed motorvägen i västra Sverige, att jag var lite halvrisig hälften av timmarna men okej resten och att jag tyckte Nike verkade ha kläder som kan funka.

Han funderade någon nanosekund innan han gav mig förslaget om $ 125k  per år och en egen line hos Nike, likt Fedlord har RF så skulle jag kunna få LE som han tyckte var passande eftersom det antyder på att man är glad på svenska. Jag dissade detta. Jag ville ha $ 175k istället. Mr Geller tvekade. Då berättade jag att jag var bra på Bangolf också, och då fick jag ett ja direkt.

LE linen finns i en välsorterad sportaffär nära er från och med våren 2010.


Kommentarer
Postat av: Jocke

ojfan! snacka om flyt du har!:o

2009-10-04 @ 13:45:55
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: ED

Grattis!!

Vad ska du göra med alla pengar?

2009-10-04 @ 16:40:20
Postat av: Anonym

Varför posta sån här dynga?

2009-10-05 @ 14:26:12
Postat av: jennie the fat one

sån jävla snobb e du va ;D

2009-10-05 @ 18:30:21
Postat av: Jocke

Anonym:



Du suger!

2009-10-05 @ 21:50:08
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0