Tidig uppvakning

Verkarr som mina sömnproblem återkommit. Vaknade 05.00 i morse och var pigg som en lärka. Inte en chans i världen att jag kunde somna om.
 
Vände mig mot tjejen och frågade lite lätt om hon var lika taggad som jag på att tjäna några extra timmar den här söndagen. Det var hon inte.

Så jag gav mig ut på en promenad i ensamheten, och måste säga att det var helt jävla underbart. Egentligen, finns det något bättre än tidiga morgnar på våren/sommaren när vädret är sådär alldeles lagom varmt? Kom också att tänka på att jag nästan saknar de tidiga uppvakningarna under tävlingar, när man lite sådär halvtrött gav sig ut likt en zombie för morgonjoggen innan sin 08.00 match.

Gör för övrigt min sista seriematch idag för den här utomhussäsongen. 14.00 ska ni hålla tummarna, då möter vi Skövde i Mölndal.


Kommentarer
Postat av: Erik

Hörde att du vann en tresetare, grattis!!!!

;)

2009-05-24 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0