Mina idoler

Mina idoler, topp 3:

1. David Beckham.
Typ den perfekta människan. Dyrkar honom.

2. Roger Federer
Ja, vad ska man säga? Visst, han kanske inte är så vass just nu, men nog är han den bästa spelaren genom tiderna. Dyrkar honom.

3. Nils "Storstadspojken"
Verkar vara en sjukt skön kille! Ett bevis på detta är svaren han ger på följande frågor i hans "frågestund".


Vad drömmer du om i framtiden mer konkret? Vad är planen?

Drömmen är att dra igång några lyckade företag och hoppa mellan lite olika projekt och tjäna massor med pengar. Sedan inse att det är meningslöst därefter ägna mig åt välgörenhet på ett eller annat vis, kanske för att rädda djur/miljö?

1, var bella otrogen mot dig? eller var det bara en lögn?

2, om du fick välja en kvinna du fick ha sex med, vem som helst! vem skulle du välja? (inte bella då.)

Nej, inte vad jag vet. Jag väljer Bellfis


Bubblare: Robinson-Robban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0