Sms

Hur löjligt som helst, jag vet, men hur roligt är det inte att få sms?! När man hör det lilla pipet och man inom sig undrar vem det är ifrån? Oftast finns det någon person man innerst inne hoppas det är ifrån lite mer än man hoppas att det är från någon annan. Och den tillfredställelsen man känner ifall det är från just personen... det finns få saker som slår den känslan. Likaså den besvikelsen man känner ifall man sen ser att sms:et är från en person man är rätt likgiltig inför.

Väldigt stor skillnad dock på hur folk skriver sms. Alla har sin egen speciella touch, och det är så mycket roligare att messa med en person som skriver på samma sätt som en själv än med en som är sämre på att skriva sms än vad man själv är.

Det är en riktig konstform att skriva sms på ett bra sätt. Man ska få fram sitt budskap, man ska ställa motfrågor, man ska använda rätt antal smileysar, man ska försöka fin in lite humor. Jag vill själv påstå att jag är riktigt vass på att skriva sms. Faktum är att jag vill gå så långt som att säga att jag är en av dem bästa som finns på det! Känner väldigt få som kommer upp i samma nivå som mig. De finns någon enstaka, men dem går att räkna på ena handens fingrar.

Sms - Guds gåva till... mig, haha!


Kommentarer
Postat av: Elin

du kommer kanske ångra att du skickade numret till mig, sms terror med norrlandshumor när jag reser upp till skogarna. själv denna gång men förhoppningsvis inte nästa för då har ja la gött sällskap med mig, aight? :P puss

2009-03-20 @ 13:17:19
URL: http://elindahlander.blogspot.com
Postat av: Nisse

Fjant

2009-03-20 @ 15:45:08
Postat av: Anonym

tönt

2009-03-20 @ 21:48:59
Postat av: Grabbar

Men shit grabbar, lugna ner er! Störda jävlar som bara kan kommentera framför ett tangentbord. Bra jobbat!

2009-03-20 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0