Rekord

Jag slog personligt rekord igår! Ett rekord utan dess like!

Usain Bolt's 9.69 står sig slätt i jämförelse. Likaså Eamon Sullivans 47.05 på 100 meter frisim. Även Gene Rychlak Jr's  458 i bänkpressen kan slänga sig i väggen. För jag hade nämligen ett telefonsamtal som sträckte sig över 3h och 31min igår kväll/natt! Personligt rekord med ca 2h och 10min. Det är med andra ord en stolt bloggare som gick och la sig igår natt ca 01.48.

Somnade ganska direkt efteråt. Vid 02.50 ringer Dilf. Då är han på väg hem från någon fest inne i stan. Han får två minuter, sedan lägger jag på och stänger av telefonen. Det är skillnad på personer och personer. Man ska veta sin plats.


Kommentarer
Postat av: J

skönt att du är tillbaka med bloggandet! stor underhållning

2009-03-08 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0