Outfit för date

När jag skulle träffa mitt ex första gången hade jag Dilf och Fiskpinnen boende hos mig. Samma morgon frågade de mig vad jag skulla ha på mig. Jag hade inte ägnat det någon tanke, så jag sa att jag väl skulle ta en skjorta eller någonting. Inte kunde jag ana att de skulle vara så himla kritiska till det.

Dilf: Nejnejnej, helt fel val, det ser alldeles för stelt ut!
Jag: Va? Varför då?
Dilf: Idag måste du se mjuk ut. Du ska se ut som en bumbi - vara pojkvänsmaterial!

Så då lärde man sig något nytt. På de första daterna ska man se ut som en bumbi, så man betraktas som pojkvänsmaterial. Glöm inte det, kära läsare!


Kommentarer
Postat av: BRA

bra där.. vad tog du på dig på daten då?

2009-03-24 @ 09:23:45
Postat av: Linus Eriksson

En lite "mjukare" grå tröja, haha;)

2009-03-24 @ 12:20:51
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahahah :) du och dilf, vad ska man säga :D

2009-03-24 @ 18:18:33
Postat av: Anonym

Linus sötis! du ser alltid ut som en bumbi vad du än har på dig (a)

2009-03-24 @ 20:02:48
Postat av: Linus Eriksson

Det var snällt sagt. Vore skoj att veta vilka dessa anonyma kommenterare är...*-)

2009-03-24 @ 20:45:18
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0