Öppet eller stängt

$10 000 frågan jag ställer mig själv varje kväll - frågan som saknar ett givet svar: Ska jag sova med fönstret öppet eller stängt?

Om jag låter det vara stängt är det galet varmt när jag somnar, galet varmt mitt i natten och jag vaknar dyngsur på morgonen. Om jag däremot låter det vara en aning öppet blir det perfekt på kvällen, perfekt mitt i natten men jag vaknar förkyld på morgonen.

Just nu kör jag på stängt och tar en dusch på morgonen, vilket funkar, men det är bara en kortsiktig lösning. Min förhoppning är att när våren kommer och graderna utomhus stiger så kan jag ha en liten springa öppen utan problem.

Ska bli så skönt när jag flyttar till Dubai med min kommande, snygga fru om några år. Då känns det rätt självklart att man har fönstret öppet på kvällarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara att dra ner värmen på elementet :)

2009-03-22 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0