Mus-problem

Har fått problem med min dator. Musen som sitter nedanför tangenterna (touchmusen, eller alltså den man använder fingret till att trycka på) vill inte fungera. Därför måste jag numera alltid ha den externa musen inkopplad. För jävla krångligt. Är det någon som vet hur man får den att fungera igen?

Längst ner till vänster på skärmen står det ett stort rött kryss där det egentligen borde vara grönt.

Någon som kan hjälpa?



Inte någon jättetydlig bild, men längst ner i högra hörnet ser ni det röda krysset, haha:P

Kommentarer
Postat av: db

du menar mousepaden:) kolla om de finns nån direktknapp för din mousepad på tangentbordet. På min trycker man "Fn"+F7 för att sätta på och stänga av den. Det finns oftast små ikoner tryckta på tangenterna, så kolla efter nåt som liknar en mousepad. :) skönt att du e igång igen!

2009-03-05 @ 22:31:40
Postat av: Linus Eriksson

Okej, tack för tipset, jag ska testa det;)

2009-03-06 @ 07:54:48
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Jag

Vilken bakgrund! Är du straight?

2009-03-06 @ 10:06:02
Postat av: F

"Jag": haha va? Vad är det för fel på bakrunden?? :P

2009-03-07 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0