Mot Malmö



Stolsrad 5 i Baltiska hallen? Nej, Tåget mot Malmö/Köpehamn med avgång 7.27 från Göteborg Central.

Jag är på väg till Malmö för att bevittna den märkliga tillställningen Sverige-Israel. Sverige ställer upp med två halvskadade föredettingar i ToJo och Vinci. Vinci måste ha spelat galet bra på träningarna i veckan. Fatta tungt för Rehnquist. Killen har gjort ett av sina bästa år i karriären och kom till DC-samlingen som ankaret i laget, och får nu inte ens lira till förmån för en kille som enbart har några elitseriematcher i kroppen. Som sagt, Vinci måste ha spelat helt sjukt bra på träningarna...

Ska bli väldigt intressant att verkligen få se hur läget ser ut utanför och inne i hallen. Ska ju tydligen vara ruskigt mycket poliser etc där.

10 000 demonstranter förväntas imorgon (lördag). Har som mål att åka tillbaka till götet på söndag, men om jag inte överlever - vill inte nämna några namn, för jag vet att jag säkert missar någon, men jag älskar er, och ni vet vilka ni är.

Har för övrigt äntligen lyckats skicka in artikeln till nästa Tennismagasinet-nummer...fem dagar försenad. Är man orutinerad så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0