Morgonhumör

Jag är en morgonmänniska och trivs bäst på morgonen. Mitt humör tidigt på dagarna är klanderfritt. Dock stör det mig lite när andra personer samtidigt är övertrevliga mot mig. När jag en timme före klockan är ställd vaknar upp och inte kan somna om, samtidigt som jag fortfarande är trött, hungrig, bitter över att vakna ensam, inte fått något mysigt morgon-sms, pissnödig och allt allt annat ni kan tänka er, ja, då är det en smula jobbigt när man kliver upp och så fort man öppnar dörren möts man av en brutalt ljus stämma som välkomnar en med "Godmorgon!!! Sovit gott?!?!?! Hade ni trevligt igår?!?!?!" 

Ibland blir det bara too much. Trevlig - javisst, men ibland önskar man bara att få bli ignorerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0