Mitt Liv

Det har ända sedan bloggen startades kommit en del kommentarer om att jag bör ta tag i mitt liv. Inte bara här i bloggen, utan även via msn etc pågår det en ständig debatt kring varför jag inte gör något åt min skola, mitt körkort etc.

Först och främst vill jag säga att jag inte är det minsta orolig över att jag inte gått ut skolan. Jag är 100% övertygad om att jag kommer klara mig i livet ändå. Visst, jag kanske inte blir statsminister eller kung, men jag är inte det minsta orolig över att jag kommer stå arbetslös om några år.

MEN, för er som inte köper det argumentet har jag nu glädjande nyheter! Jag har nu börjat ta tag i bitarna!

1. Jag övningskörde tidigare i veckan, och jag tyckte det gick förvånansvärt bra med tanke på att det, förutom 1.5 minut i lördags på tennisklubbens parkering var nästan två år sen jag körde sist.
2. Jag har träffat lite nytt folk nu ikväll.
3. Har skaffat någonting att göra nu i sommar, som tom kan kallas jobb.
4. Har en del realistiska planer/funderingar på vad jag ska göra till hösten.

Så gott folk, jag tror det löser sig, även för mig:)


Ps: Kommer svar på era frågor om någon dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du krockar

2009-03-21 @ 12:58:09
Postat av: Johannes Larsson

Du som sitter och skriver: hoppas att du krockar måste vara en riktig pajas! Pajas i det här fallet var väldigt snällt skrivet, jag skulle kunna skriva något värre men det gör man inte. Varför ska du ens besöka och förstöra denna blogg om det enda du kan komma med är: hoppas du krockar. Det gör mig riktigt arg! Alla har rätt att ha sin åsikt men för att man tycker den är fel så skriver man inte hoppas du krockar!

2009-03-21 @ 15:03:35
URL: http://sportbloggaren.wordpress.com
Postat av: Anonym

Johannes: Tönt kan du vara

2009-03-21 @ 15:15:05
Postat av: Anonym

tönt

2009-03-21 @ 15:16:18
Postat av: Valencia

Jag håller med Johannes väx upp killar eller tjejer.

2009-03-21 @ 20:56:11
Postat av: A.I

Du vet att hur mycket du än pluggar kommer du aldrig kunna bli kung? ;)

2009-03-22 @ 11:16:06
Postat av: Linus Eriksson

"Nej, det visste jag inte". ;)

2009-03-22 @ 19:21:21
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: JAA

Vrf har körkort när man kan köra utan;). Och till dig Johannes som säger att han ska krocka. Det e lätt att sitta på Internet och häva ut sig. Jag vet inte vad du pratar om.Gör något annat istället.Sitt och runka framför Melodifestivalen istället för att sitta kommentera på Linus blogg

2009-03-23 @ 20:08:27
Postat av: Johannes Larsson

JAA: Om du läser min kommentar noga en gång till så förstår du nog att jag inte vill att Linus ska krocka. Det är klart att jag inte vill det. Varför skulle jag vilja det? Jag skrev att jag tyckte de va dåligt att en anonym person skrev: hoppas du krockar. Läs igen så förstår du nog vad jag menar :)

2009-03-24 @ 11:30:44
URL: http://sportbloggaren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0