Lite tung läsning

Förutom MSN är nog Flashback det bästa tisfördrivet som finns. Satt för någon kväll sen och nötte lite där, och hamnade efter ett tag i DEN HÄR tråden.

Läsningen är skrämmande för mig, men inte särskilt förvånande. "Jongari" skriver tex: Kommer aldrig glömma min första riktiga kärlek. Fast det är mer än 13 år sedan vi var tillsammans så kan jag komma på mig själv att tänka på henne ibland då och då.

"Tajger66": Man glömmer inte sin första kärlek även om det har gått 50 år ens...har man glömt så var det ingen riktig kärlek...Jag kommer ihåg min första riktiga kärlek som det var igår fast det gått 29 år sen dess..tänker på henne ofta och jämför med andra....har ingen kontakt men vet ungefär var hon finns(i en annan stad än där jag bor)....

Det är exakt det jag har varit rädd för. Men... ja, vad ska man göra? Det sägs att man inte ska lägga energi på det som inte går att påverka, och det är väl det som gäller antar jag. Synd bara att jag är så galet dåligt på det...


Kommentarer
Postat av: Jolle

Alla dina inlägg handlar om din ex flickvän

2009-03-17 @ 11:24:31
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: elinjohannamaria

ja precis.. alltid om henne

2009-03-17 @ 11:36:59
Postat av: Linus Eriksson

Det där tycker jag knappast stämmer. Om vi ser inläggen på förstasidan här i bloggen så handlar typ ett eller två av ca 15 stycken om henne. Knappast alla va?

2009-03-17 @ 12:00:46
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: 4e snyggaste

Jag är beredd på att hålla med dig där Linus! Du gör ett grymt jobb.

2009-03-17 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0