Flitigaste kommenteraren - And the winner is...

Igår kom det in en kommentar till kvällsinlägget som handlade om att jag var en tönt etc. Ända sedan jag började blogga för ca ett år sedan så har det konstant strömmat in liknande kommentarer, så jag höjer inte på ögonbrynen åt dem längre - man har lärt sig att ignorera.

I morse skrev jag ett nytt inlägg, och till det så kom det ännu en kommentar som sa att jag var en tönt. Inte heller det något jag normalt sett bryr mig om, men det intressanta var att den kom från exakt samma ip-adress som kommentaren dagen innan kom ifrån! Jag scrollade då ner i historiken bland kommentarerna och fann ett antal liknande kommentarer från just den här ip-adressen. Gemensamt för dem alla: Samma ip-adress, alltid en anonym avsändare samt alltid en kommentar som var till för att trycka ner mig.

Här nedan ser ni samtliga kommentarer från den här ip-adressen:

* Det sistnmämna passar dig lätt!
* hoppas du krockar
* Johannes: Tönt kan du vara

* tönt
* Idiot gå vidare
* Du är en sån jävla tönt. Tror att du skriver så djupt, men det är bara skitsnack, du och ditt pack!
* TÖNT!

Kommentarerna var alla skrivna i mars månad (19, 21, 21, 21, 24, 25, 26) och till följande inlägg: Ung man söker, Mitt Liv, Mitt Liv, Mitt Liv, Flickan och de bruna chokladkakorna, Träden klarar sig utan vatten, solen syns mycket väl på naten, Hår på stortån.

"Intressant" tänkte jag. När jag tidigare hade tennissidan DownTheLine så kunde man aldrig se ip-adresserna som låg bakom kommentarerna, men det kan man här på blogg.se, så jag tänkte att det kunde vara lite kul att se var någonstans i landet den här människan satt som la ner så otroligt mycket energi på att få mig att förstå att jag är en tönt.

Så jag googlade "spåra ip-adresser" och klickade upp första bästa sidan som dök upp.

Där kunde man sedan fylla i ip-adressen, och vips så dök kommunen upp som ip-adressen tillhörde. Den här adressen tillhörde Roslags Näsby. "Hmm" tänkte jag. Jag hade för mig att det låg typ i Stockholm, men var inte 100, så jag googlade kommunen. Jag fick upp Wikipedia, och där står det: "Roslags Näsby är en kommundel i Täby Kommun, Stockholms län".

"Hmm..." tänkte jag igen. "Vem bor i Täby som läser min blogg...?" Jo just det ja! Vilket galet sammanträffande - mitt ex nygamla pojkvän bor ju där! Vilken trevlig, sympatisk och mogen kille hon verkar ha hittat, haha!


Kommentarer
Postat av: Förundrad

Vad snackar han om han har ju fått tjejen.

Bra inlägg!

2009-03-26 @ 17:33:09
Postat av: Joker

Haha, grymt inlägg!



Är hennes nygamla kille 12 eller? Hur gammal är killen egentligen?

2009-03-26 @ 17:54:25
Postat av: Amanda

Haha, hon verkar ha hittat mognaste killen i landet :)

2009-03-26 @ 18:46:34
Postat av: Dilf

Killen är 24! Verkar inte vara så mogen...

2009-03-26 @ 19:07:50
URL: http://www.dilf.com
Postat av: Jp

Säg inte att han är omogen, han jobbar ju för fanken på JC. Sånt skall man inte skoja bort

2009-03-26 @ 19:43:39
Postat av: bengt

haha! känn dig knäcket!

tagen på bar gärning!



bra reserchat:)

2009-03-26 @ 20:52:37
Postat av: Jacob

GRYMT!!!haha

2009-03-26 @ 21:09:21
Postat av: Jolle

HAHAHAHAHA! fy fan va kass kille! vilken omogen jävel!:D

2009-03-26 @ 21:48:54
URL: http://www.hotmale.com
Postat av: Micke

hahaha....vilken jävla sopa han är, där e du riktigt skön Limpan som ihärdigt likt Magnum PI fixar, trixar och spårar. Vi vill veta vad sopan heter, namn och bild tack.

2009-03-27 @ 08:11:00
Postat av: Hultqvist

Hahahaha! Ägd han blev!!!

2009-03-27 @ 21:24:47
Postat av: Anonym

Vilken nolifer som ägnar tid åt sådant trams!

2009-03-27 @ 21:36:35
Postat av: Linus Eriksson

Micke: Nja, hehe, vore kanske lite too much. Känns som det vore att gå över gränsen lite...:P

2009-03-27 @ 23:43:30
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Colle

Men hahahah... vilken sjukt omogen snubbe. tror att det var den sista kommentaren han droppa på denna sidan...vilken jävel

2009-03-28 @ 07:59:55
Postat av: Colle

Men hahahah... vilken sjukt omogen snubbe. tror att det var den sista kommentaren han droppa på denna sidan...vilken jävel

2009-03-28 @ 08:00:07
Postat av: Anonym

Killen är 24 år. Vi ser dig :)

2009-03-30 @ 01:46:08
Postat av: sjögren

Haha! Klockren träff du fick in där.

2009-03-30 @ 12:40:54
URL: http://msjoegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0