Del 4

Det här låtvalet är tillägnat min vän [email protected] (gillar långa promenader, mysiga hemmakvällar, stora bröst och verkar för fred på jorden).



Eftersom det inte fanns någon video med den här låten på Youtube så tog jag saken i egna händer och skapade en. Håll tillgodo!

Dumma Flickor av Magnus Uggla

 

Weeeeeeh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh.
Weeeeeeh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh.
Jag vet en man som strider,
för att alltid va till lags,
han är just, han ställer upp, han passar tider,
kräver aldrig nåt tillbaks.
Han är nog den perfekta drömmen,
en fru kan önska sej,
heller saknas ej berömmen,
men däremot en tjej.
Dumma flickor, dom söker en elak rebell,
inte någon som är snäll,
en som bråkar och dricker, går ut varje kväll,
och gör livet till ett hell.
Så att han inte är nån rambo,
och därför saknar sambo,
än idag,
ja, då är det nog så att en kille kan va,
alldeles åt skogen för bra.
Weeeeeeh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh.
Weeeeeeh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh.
Fast han drömmer om en fruga,
och en brokig skara smått,
en egenhändigt snickrad liten stuga,
blir det aldrig nånsin nåt.
För det som ryktet säger,
han är söt men alltid den,
som när han träffar nya tjejen,
blir en trogen vän.
Dumma flickor, dom söker en elak rebell,
inte någon som är snäll,
en som bråkar och dricker, går ut varje kväll,
och gör livet till ett hell.
Så att han inte är nån rambo,
och därför saknar sambo,
än idag,
ja, då är det nog så att en kille kan va,
alldeles åt skogen för bra.
Ett liv som äkta man och pappa,
det klarar han med glans,
aldrig att han skulle shappa,
om han fick en chans.
Dumma flickor, dom söker en elak rebell,
inte någon som är snäll,
en som bråkar och dricker, går ut varje kväll,
och gör livet till ett hell.
Så att han inte är nån rambo,
och därför saknar sambo,
än idag,
ja, då är det nog så att en kille kan va,
alldeles åt skogen,
alldeles åt skogen,
alldeles åt skogen för bra.
Weeeeeeh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh.
Weeeeeeh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh.

Kommentarer
Postat av: chantalle

Va fint du sjunger Linus :)

2009-03-29 @ 21:44:46
URL: http://thechantalle.blogspot.com
Postat av: Johannes Larsson

Hahaha, klockrent Linus! Är det här vad man får lära sig på Tennismagasinet? ;) I sådana fall ser jag fram emot det :D

2009-03-29 @ 21:44:56
URL: http://sportbloggaren.wordpress.com
Postat av: FunkyFankan

Hahaha!! Tack Linus! Den här gjorde min dag!

2009-03-29 @ 22:25:19
URL: http://funkyfankan.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahaha, Linus Eriksson vilken talang ;) härligt att du bjuder på dig själv, det gillar vi ;D

2009-03-29 @ 23:07:08
URL: http://mwideback.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra initiativ linus! De är den här videon man ska visa för alla tjejkompisarna ;p vi borde nog starta den rätte för Linus, kön är redan lång. Just de ja, tänkt på Idol 2009 föresten? Bamsekram

2009-03-30 @ 00:35:28
URL: http://elindahlander.blogspot.com
Postat av: Hanna

jag håller med fanny! det gjorde en tråkig söndag rolig för nån minut!

2009-03-30 @ 03:29:38
Postat av: Simon

Klockrent!!

2009-03-30 @ 03:46:59
Postat av: Micke

Detta känns som din nya kariär, lysande.

2009-03-30 @ 13:18:30
Postat av: you know who ;)

asså jag är kär i dig snuttis :$

2009-03-30 @ 16:49:54
Postat av: Linus Eriksson

Vad roligt med alla schyssta kommentarer:D Allid kul när saker uppskattas:)



you know who;): Dessvärre vet jag inte riktigt who you are, men det kanske kommer fram senare...:P

2009-03-30 @ 18:05:24
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: jennie the fat one

haha fyfan va du eful hahahahah xD

2009-03-30 @ 20:16:05
Postat av: JJ

hahahahah... vet inte vad jag ska säga:P

2009-03-30 @ 22:13:05
Postat av: Jolle

Wicked sick! Jag vet inte vilken av mina kommentarer jag ska damma av till det här inlägget, jag kan inte tygla mina känslor!

2009-03-30 @ 23:43:44
URL: http://www.hotmale.com
Postat av: Hallelujah moment

Antingen är du bara bäst eller så bör du uppsöka vård. Kan inte riktigt bestämma mig men det lutar helt klart mot bäst!XD

Kul att du tog initiativ!!

2009-03-31 @ 20:19:45
Postat av: KÅLLERED ;)

hihihihihhi, va fint du sjunger,nu kommer vi mobba dig XD thihhihii

vikken fiin blogg (nooooooot)

2009-03-31 @ 20:31:33
Postat av: Emms

Idol nästa? ;)

2009-03-31 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0